Începând cu 9 februarie 2021, în cadrul Primăriei orașului Ialoveni, cu suportul Programului Comunitatea Mea finanțat de USAID Moldova, a început să funcționeze Centrul de Informare și Servicii pentru Cetățeni.
Cetățenii și persoanele juridice au posibilitatea să depună cereri, în fiecare lună fiind înregistrate sute de solicitări, cele mai multe, 263 de cereri, fiind înregistrate în luna iunie anul 2022:
În total au fost înregistrate 3886 de solicitări, dintre care 1652 de la cetățeniși 2234 de la persoane juridice. 46 % dintre solicitanți sunt bărbați. În mediu, în fiecare lună au fost înregistrate 108 de solicitări și 76 de beneficiari unici pe lună.
Serviciile administrative prestate prin intermediul Centrului de Informare și Servicii pentru Cetățeni sunt:
În cadrul gestionării electronice a documentelor sunt implicați 2 operatori CISC, 19 specialiști, 5 directori de instituții subordonate Consiliului Orășenesc Ialoveni, 2 viceprimari și primarul.